От БСП похарчили най-много за медии по време на кампанията за евроизборите

Елена Йончева и Корнелия Нинова

БСП е похарчила най-много средства за медийни услуги по време на предизборната кампания на европейските избори. От “Позитано” 20 са платили 1 127 471 лв. за 146 договора, сочат данни на Сметната палата. Левицата е дала общо 1 765 870 лв. за кампанията, а всичките й разходи за външни услуги са около 1.6 млн. лв.

Единственият кандидат за евродепутат, който е правил дарения за кампанията, е Сергей Станишев – даренията му са единадесет и са в размер от 900 до 3000 лв.

Средствата, които са били платени от ГЕРБ, са приблизително същите – 1 790 956 лв., а разходите й за външни услуги – малко по-високи от тези на БСП – 1 763 508 лв. Разходите на партията на Бойко Борисов за медийни услуги обаче са значително по-малко от тези на левицата – по 217 договора ГЕРБ е платила 839 869 лв. ВМРО, която има двама евродепутати, е изразходвала за външни услуги 966 671 лв. Парите са само за медии. Коалицията на Веселин Марешки “Воля – Българските родолюбци”, която не успя да вкара евродепутат, също отчита сериозни разходи за медийни услуги по време на кампанията – 875 126 лв. по 33 договора. Всичките разходи за външни услуги са 1 391 580 лв. Разходите за външни услуги на ДПС, която има трима евродепутати, са 1 159 870 лв., но малка част от тях са за медийни услуги. По 41 договора са платени 310 697 лв. За безвъзмездно ползване по време на кампанията на движението са предоставени 725 леки автомобила. Обединението “Демократична България”, което има един евродепутат, е осигурило 240 хил. лв. за предизборната си кампания, от които 140 хил. лв. от дарения от 137 дарители и 13 кандидати. Разходите за медийни услуги са около 211 хил. лв.

Източник: Faktor.bg

loading...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.

Синьо © 2016 Tyxo.bg 

counter Frontier Theme